tisdag, februari 24, 2009

Kronprinsessan har förlovat sig

Ja, det har väl ingen kunnat missa att hon gjort. Men att någon är intresserad är något jag inte kan förstå. Vem bryr sig? Hoppas att dom blir lyckliga tillsammans, som jag skulle säga till vilket annat par som helst. Å andra sidan har dom varit ihop i 7 år så dom vet förhoppningsvis att dom gillar varandra. Men denna hysteri är jag helt oförstående för. Menar ni att det gör någon skillnad i mitt liv att hon går och förlovar sig? Jag har varit på stickcafé ikväll på Hemslöjden. Men det var bara en liten tapper skara som satt där. Visst, det regnade ikväll men hindrar det en hel hög med kvinnor att gå utanför dörren? Vi var 5 stickerskor som mött upp och så Kersti som är den drivande kraften. Jag fick stickat klart min överraskningsstickning och nu återstår bara monteringen. Sedan hade jag med mig Kära systers sjal men som jag misstänkt hela tiden så är den ingen bra caféstickning. Efter 4 varv så fattades det en maska på andra halvan. Shit! Måste sätta igång en ny stickning som lämpar sig för tillfället.

Inga kommentarer: