söndag, december 07, 2008

Utmaningen ”8 frågor”

Jag har inte varit här på min blogg varje dag det sista för jag har inte haft tid. Då har jag heller inte läst de bloggar jag vanligen besöker. Men så här idag läste jag runt lite och fick se hos Maria att jag fått en utmaning av henne. Här är mina svar på frågorna. På vissa frågor klarade jag inte att få ihop 8 svar. Hoppas att jag inte blir diskvalificerad för det. Vilka är dina 8 favoritprogram? · Familjen Svensson. · Hells Kitchen. · Uppdrag granskning. · På spåret. · Nyheterna, Rapport. · Kulturnyheterna. · Beckman, Olsson & Can. · Engelska deckare. 8 saker jag gjorde igår · Sov länge. · Var på stickcafé, Fribergs med Sandstickorna. · Handlade middagsmat med mannen. · Ätit en god middag som min älskade man lagade. · Tittat på TV, bl a Familjen Svensson. · Ringde till en av mina bästa vänner, Peter i Göteborg. Jag har saknat honom väldigt mycket. · Stickat klart min rätstickade sjal i gammelrosa mohair. · Ringt pappa och kära syster. 8 saker jag ser fram emot · Många långa år tillsammans med min älskade man. · Konserten med the Refreshments, Sven Zetterberg och Louise Hoffsten som vi ska på före jul · Att julen ska gå över snabbt och smärtfritt. · Att få börja på ett nytt jobb som är helt barnfritt och som jag kan påverka lite. · Mitt livs första bröllopsdag nästa år. Hur firar man den tro? 8 favoritrestauranger · Verona i Halmstad. Trevligt, väldigt god mat bl a. · Bordet i Angered. Synonymt med väldigt goda vänner och glada minnen. · Äter inte ute så mycket så jag vet faktiskt inte. 8 saker på min önskelista · Ett alldeles eget arbetsrum, endast en önskedröm. · Ett nytt, barnfritt arbete. · Mer tid för stickning. · Mer tid för bokläsning. · Snö. · En ny regering efter nästa val. · Att mannen och jag får ett långt äktenskap. Har ju inte ens firat 1 år ännu. · Ny morgonrock. 8 personer jag utmanar Knyppeltanten Bohusstickan, Teresa Tina Lena L Samtal från min trädgård Stickkatten Cessi Eva i Stäket

Inga kommentarer: