söndag, mars 01, 2009

Utmaningar av alla de slag

Bildutmaningen, se den 7 februari Den 7 februari publicerade jag en bild ifrån Stockholm. Det var svar på en utmaning jag fått. Men sedan kunde jag inte komma på vilka jag skulle skicka den vidare till och så skrev jag den 10 att dom 6 som la kommentarer efter den 10 skulle få utmaningen. Men jag tyckte alla jag stötte på redan fått den. Så jag får nog låta det hela bero. Utmaningen, se den 25 februari Sedan fick jag en annan utmaning där man skulle ange 8 sanningar/vanor/ovanor om dig själv. Jag gjorde det men när jag skulle skicka vidare så insåg jag att alla redan hade fått den. Tycker ofta det är så när jag ska skicka vidare. Men samtidigt tycker jag det är lite kul med dessa utmaningar av olika slag. Känner mig kluven. Däremot är alla dessa ”awards” väldigt roliga att få och ge. Ofta är dom riktigt vackra också. Sådant kan man aldrig få för många av skulle jag vilja säga så även om man får dubbletter så skulle inte jag bli ledsen.

1 kommentar:

Samtal från min trädgård sa...

Håller lite med dig på den punkten. Svårt att ge vidare eftersom de ofta har cirkulerat ett tag.