onsdag, september 17, 2008

En helt vanlig vecka utan några upphetsningar

Den här veckan är en sådan där vecka som bara innehåller jobb och jobb och lite mer jobb. Och så äta, sova och gosa med min man förståss och så vill ju Kattfröken ha sin ranson av gosande. Men annars händer visst ingenting. Får väl hoppas att helgen kan erbjuda något. I måndags så hade jag min kjol, sandalerna och en stickad kofta på mig. Men alla jag träffade på talade om att det behövde inte vara kallt för det räckte med att se mig. Så igår gjorde jag dom till lags och tog på mig långbyxor, hua, kofta och jacka. Men sandalerna fick sitta kvar. Någon måtta på anpassningen får det ju vara. Mina arbetskamrater gav mig godkänt. Varenda dag så kollar jag hur mina gula sockor ligger till i Sommartävlingen hos Stickamera men det kommer nog inte att bli något pris. Vet inte vilken plats jag ligger på längre men när jag räknade sist så var det 6e. Ibland är man tydligen lite för optimistisk. Fortsätter med min slipover som växer och som jag tycker är riktigt fin i mönstret. Om jag får säga det själv.

1 kommentar:

LenaL sa...

Dina gula sockar är jättefina, och jag gör så gott jag kan för att du ska klättra upp för platsstegen :-)

Håller tummarna för dej!