lördag, september 06, 2008

Stickameras sommartävling och mina solgula sockor

Nu har tävlingsbidragen kommit ut i Stickameras sticktävling på temat sommar. Jag har ju med ett bidrag, mina solgula sockor. Nu gäller det bara att folk röstar på en också så man får något pris. Ser ju inte så lovande ut än så länge i alla fall. Priserna är fina och jag skulle vilja ha samtliga men skulle också vara helnöjd med bara ett av dom. Sedan är det så klart väldigt bra för självkänslan att andra tycker om det man gör. Eller hur?

4 kommentarer:

Tina sa...

Hej, snygga sockar absolut sommar. Har röstat på dina sockar. Hur gör du för att få de så fina framtill?
Tina

LenaL sa...

Tycker din blog är så mysig, så du är värd allt vad utmärkelser heter! Ber bara om ursäkt att jag inte talade om det för dej direkt, det är väl liksom meningen. Men jag blev avbruten och, ja, det här med minnet :-(!

Sockarna är ursnygga!

Kram

Anonym sa...

Vilka härliga sockar, och vad fina dom blev fram. Jag får mina sockar alltid så knas, men det beror nog på hur man tar ihop?

Anonym sa...

De blev jättefina!