söndag, september 21, 2008

En vecka avslutad en ny vecka börjar

Tittat varenda dag på mina sockor på Stickameras tävling men några fler poäng blir det inte. Får väl tacka dom som ändå har lagt poäng på mig. Tyvärr blev det ingen större framgång. Men så är det. Tyvärr är jag en usel förlorare. Annars har det varit en lugn vecka med noll överraskningar. Helgen har dock bjudit på härligt väder. Ni vet sådant där underbart höstväder. Mannen och jag tog oss en långpromenad igår eftermiddag i solen. Jag njuter och han gnäller för att det inte är sommar. Jaja, så kan det också vara. Idag har vi varit i Malmö igen. Barn nr 2 fyllde år. Nu är det bara en kvar nästa månad och så är årets födelsedagar avklarade. Födelsedagar är inte min starkaste sida. Min slipoverstickning går vidare. Har blivit lite dåligt med stickning den här veckan. Bara några enstaka varv per kväll. Vet inte riktigt varför men det blir så ibland. I morgon kväll är det APT på jobbet så då blir det kanske inget heller. Men på onsdag är det stickcafé på Fribergs café och egentligen ska jag på ett möte men jag vill så gärna gå på stickcafé istället. Så här kommer det att vara hela hösten. Mina möten och stickcafét har kommit i fas så det sammanfaller varenda gång. Kan man kanske gå varannan gång? Får fundera på det.

3 kommentarer:

teresa sa...

Vad är Magic loop o varför?? Jag tar emot alla tips jag kan få!

teresa sa...

Hej igen!
Såg det där med Veckans bukett - det var bland det finaste jag hört! Vilken man, grattis!!!

Anonym sa...

Härligt med blommor. :)
Jag ha rösta på dina sockor många gånger, tycker dom är så fina.