onsdag, juni 10, 2009

En helt vanlig vecka

Nu har halva veckan gått igen. Det är konstigt för jag tycker att bara måndagen är över så liksom rinner bara resten iväg. Kan det vara åldern? I måndags kväll hade vi APT (arbetsplatsträff) och igår kväll var jag på styrelseutbildning. Vet inte vilken gång i ordningen jag går en sådan utbildning men jag märker att det inte alls är fel att göra det med jämna mellanrum. Det var ju några år sedan sist. Man glömmer saker, nytt kommer till, man ramlar in i ”så har vi alltid gjort” och så behöver man även stöta och blöta med andra/nya människor så man får lite perspektiv på saker och ting. Olika föreningar fungerar olika och det är även stor skillnad mellan hur det är här i Halmstad och som vi hade det i Göteborg. Ikväll har det varit lugnt. Efter jobbet i morgon måste Mannen och jag fixa present till Malin (dotter till goda vänner) som tar studenten på fredag. Sedan kommer jag att bara koppla av med stickning och vänner på lördag. Verkar inte vara så stort hopp om skapligt väder så frågan är om vi kan sitta i parken. Det blir kanske på Fribergs istället men bättre än inget.

Inga kommentarer: