söndag, juni 14, 2009

Vår bröllopsdag

Idag är det Mannens och min bröllopsdag. Idag har vi varit gifta i 1 år. Känns väldigt bra. Har 1 år något namn måntro? Vi ska fira det mer lite senare. Tyckte förra året att det var lite extra kul att jag som sticknörd gifte mig på internationella stickdagen. Kunde det bli bättre? Härom helgen så berättade jag för Mannen att min stickväska börjar ramla ihop. Jag visade honom en ny som jag gillade men han tyckte inte jag skulle köpa den då, helt utan motivering. Jag har gått där och värkt på det där men inte haft tid att gå och köpa den. Och vad hände? Jo, jag har fått den som present för att jag är en så bra hustru, det är ju vår bröllopsdag. Är han inte underbar min älskade man? Tycker nog att jag som sticknörd har vunnit högsta vinsten med honom. Min gamla stickväska är nog från 60-talet och tillhörde då min mamma. Den har fått hål lite här och där och en ful fläck i botten. Fodret är väl heller inte så fräscht. När ni läser det här är den demonterad och bara handtagen är kvar. Vad tycker ni om min nya?

2 kommentarer:

Unknown sa...

Vilken snäll man du har. Skitsnygg väska. framför allt färgen eftrsom lila är min älsklings färg.

Tina sa...

Grattis på bröllopsdagen. Mkt snygg väska du fick färgen är urläcker.

Kram Tina