torsdag, juli 02, 2009

Utmärkelse skickas vidare

Så har jag då äntligen beslutat mig för 4 personer som jag vill skicka min utmärkelse vidare till. Jag fick ju en häromdagen från Samtal från min trädgård. Har fått utmärkelser från henne förut men jag blir ändå lika glad för utmärkelser. Hoppas ni 4 som får nu blir lika glada som jag blev. Kristina-Lakris för att hon kommer med glada tillrop och att hon låter mig ha hennes blogg som den trädgård jag inte har. Bohusstickan för att hon alltid har ett vänligt ord över till andra, t ex mig, och att vi har intresset för Bohus stickning gemensamt. Signe mitt i livet för att hon alltid är en inspirationskälla för mig. Och alltid ett vänligt ord över även om vi tycker aldrig så olika. Marias stickning och läsning för att hon visade sig vara en så härlig person när hon var här i Halmstad på besök och att det visade sig att vi hade riktigt mycket gemensamt.

2 kommentarer:

Kristina sa...

Tack snälla Carina! detta uppskattar jag verkligen och min trädgård är din!

SF sa...

Tack! Vad glad jag blev. Jag skall försöka lägga ut den så snart som möjligt men just nu surfar jag med mobilen.