torsdag, augusti 21, 2008

Jobb och OS

Veckan har mest bestått av jobb och OS. Lite enehanda. En del stickning har det så klart blivit också. Det är fortfarande överraskningsstickningen som är aktuell. Jag har satt upp en deadline för mig själv och hoppas jag klarar det. När mottagaren har fått den så ska jag sätta ut bild på bloggen här. Vi har också tittat på ”Den inre fienden” som är avslutad du. Den var ruskigt spännande. I går kväll startade en ny engelsk serie i 3 delar. Men det var något helt annat. Vet inte riktigt om jag gillade den. Utspelade sig i en framtid. En del kändes väldigt avlägset medan omgivningarna var dagens. Får väl ge den en chans till. Det är lite mycket på jobbet för tillfället. Barnen har flyttat omkring i huset, är man stor (3 år) så är man, och nya barn är på inskolning. Förhoppningsvis ska allt vara klart om ett par veckor. Det ska bli skönt. Jag tycker det är väldigt jobbigt så länge jag har föräldrarna omkring mig. Är det några som är jobbiga så är det ju dom, inte barnen.

Inga kommentarer: